Τη Δευτέρα, 25 Νοεμβρίου 2024, στις 13:15, το Κέντρο Ρωσικής Γλώσσας και Πολιτισμού «Russian Word» θα έχει τη χαρά να συμμετάσχει στην Εβδομάδα Extra Curricular Activities (ECA) της Σχολής Αγγλικής Γλώσσας και Διδασκαλίας του New York College Thessaloniki. Η συμμετοχή του Κέντρου θα περιλαμβάνει την ομιλία με τίτλο «Invisible Teachers: The Role of Environment and Emotion in Language Mastery – The Case of “Russian Word”», την οποία θα παρουσιάσουν η Τατιάνα Ζουράβλεβα, Διευθύντρια του Κέντρου «Russian Word» και Επικεφαλής του Γραφείου Εκπροσώπησης του Κρατικού Πανεπιστημίου της Αγίας Πετρούπολης στην Ελλάδα, καθώς και ο Γεώργιος Κωστόπουλος, Υπεύθυνος Σπουδών του Κέντρου «Russian Word».
Η ομιλία θα αναδείξει την καθοριστική συμβολή του θεωρητικού μοντέλου της Περιφερικής Μάθησης (Peripheral Learning) του Georgi Lozanov και του Συναισθηματικού Φίλτρου (Affective Filter) του Stephen Krashen στη γλωσσική διδασκαλία. Μετά την ανάλυση αυτών των θεωρητικών εννοιών, θα παρουσιαστούν οι πρακτικές εφαρμογές τους όπως αυτές υλοποιούνται στο «Russian Word» κατά τη διδασκαλία της ρωσικής ως ξένης γλώσσας, καθώς και τα σημαντικά οφέλη που προκύπτουν από τις μεθόδους αυτές για τη γλωσσική επίδοση των σπουδαστών.
Invisible Teachers
On Monday, November 25, 2024, at 13:15, the Center of Russian Language and Culture “Russian Word” will be honored to participate in the Extra Curricular Activities (ECA) Week hosted by the School of English Language and Teaching at New York College Thessaloniki. The Center’s contribution will feature a presentation titled “Invisible Teachers: The Role of Environment and Emotion in Language Mastery – The Case of ‘Russian Word,’” delivered by Tatiana Zouravleva, Director of “Russian Word” and Head of the Representative Office of St. Petersburg State University in Greece, along with Georgios Kostopoulos, Head of Studies at “Russian Word.” The presentation will highlight the essential role of Georgi Lozanov’s Peripheral Learning model and Stephen Krashen’s Affective Filter in language teaching.
After exploring these foundational theories, the speakers will demonstrate how these models are practically applied at “Russian Word” in teaching Russian as a foreign language, showcasing the substantial benefits these approaches offer to enhance students’ language performance.
RW Mediacenter.