
Παρουσίαση του Κέντρου «Russian Word» στο New York College: ο ρόλος του περιβάλλοντος και των συναισθημάτων στη γλωσσική εκμάθηση
Σήμερα, Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2024, από τις 13:15 έως τις 14:00, το Κέντρο Ρωσικής Γλώσσας και Πολιτισμού «Russian Word» πραγματοποίησε ομιλία στο New York College με θέμα «Invisible Teachers: The Role of Environment and Emotion in Language Mastery – The Case of “Russian Word”». Η εκδήλωση εντάχθηκε στο πλαίσιο της Εβδομάδας Extra Curricular Activities (ECA) της Σχολής Αγγλικής Γλώσσας και Διδασκαλίας του NYC Thessaloniki Campus. Την ομιλία παρουσίασαν η Τατιάνα Ζουράβλεβα, Διευθύντρια του Κέντρου «Russian Word» και Επικεφαλής του Γραφείου Εκπροσώπησης του Κρατικού Πανεπιστημίου της Αγίας Πετρούπολης στην Ελλάδα, καθώς και ο Γεώργιος Κωστόπουλος, Υπεύθυνος Σπουδών του Κέντρου.
Στην παρουσίαση αναλύθηκαν τρεις βασικές θεωρίες γλωσσικής διδασκαλίας και εκμάθησης: η περιφερική μάθηση (Peripheral Learning – Lozanov, 1978), η υπόθεση του συναισθηματικού φίλτρου (Affective Filter Hypothesis – Krashen, 1982) και η βιωματική μάθηση (Experiential Learning – Kolb, 1984). Παρουσιάστηκαν τα θεωρητικά τους θεμέλια, όπως η μέθοδος Suggestopedia και το μοντέλο εποπτικού μηχανισμού (Monitor Model), καθώς και οι πρακτικές τους εφαρμογές στη διδασκαλία της ρωσικής ως ξένης γλώσσας στο Κέντρο «Russian Word». Τονίστηκαν τα οφέλη αυτών των προσεγγίσεων για τη γλωσσική πρόοδο των μαθητών, ενώ υπογραμμίστηκε η ανάγκη οι σύγχρονοι εκπαιδευτικοί να συνδυάζουν στοιχεία από διαφορετικές θεωρίες, προσαρμόζοντάς τα στις ανάγκες των μαθητών τους. Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με τη διανομή γλυκών στους φοιτητές του Κολλεγίου, συνοδευόμενη από μουσική.
Το Κέντρο «Russian Word» εκφράζει θερμές ευχαριστίες στη διοίκηση του New York College και ειδικότερα στην κυρία Φωτεινή Μαλκογεώργου, Ακαδημαϊκή Υπεύθυνη και Λέκτορα της Σχολής Αγγλικής Γλώσσας και Διδασκαλίας και CELTA Center, για τη στήριξη και τη συνεργασία. Το Κέντρο παραμένει ανοιχτό σε μελλοντικές συνεργασίες.
Presentation by the “Russian Word” Center at New York College: The Role of Environment and Emotion in Language Learning
On Monday, November 25, 2024, from 1:15 PM to 2:00 PM, the Russian Language and Culture Center “Russian Word” presented a lecture at New York College titled “Invisible Teachers: The Role of Environment and Emotion in Language Mastery – The Case of ‘Russian Word.’” This event was part of the Extra Curricular Activities (ECA) Week organized by the School of English Language and Teaching at NYC Thessaloniki Campus. The lecture was delivered by Tatiana Zouravleva, Director of the “Russian Word” Center and Head of the Representative Office of St. Petersburg State University in Greece, along with Georgios Kostopoulos, the Center’s Head of Studies.
The presentation explored three pivotal theories in language teaching and learning: Peripheral Learning (Lozanov, 1978), the Affective Filter Hypothesis (Krashen, 1982), and Experiential Learning (Kolb, 1984). The speakers delved into the theoretical underpinnings of these approaches, including the Suggestopedia method and the Monitor Model, and demonstrated their practical application in teaching Russian as a foreign language at the “Russian Word” Center. The discussion emphasized how these methodologies enhance students’ linguistic progress and highlighted the importance of integrating diverse theoretical elements into teaching practices, tailored to the unique needs of learners. The event concluded with a warm gesture, as college students enjoyed sweets accompanied by music.
The “Russian Word” Center expresses its heartfelt gratitude to the administration of New York College, particularly Ms. Fotini Malkogeorgou, Academic Coordinator and Lecturer at the School of English Language and Teaching and CELTA Center, for her invaluable support and collaboration. The Center looks forward to fostering future partnerships.